Mikroprostředí
Zákazníci:
Pan Novák musí nejdříve zjistit, co od sportovního centra zákazníci očekávají, co požadují a čeho si nejvíce cení. Očekává se, že nejvíce zákazníků bude zejména z místních a dále pak návštěvníci města, turisté. Bude zde hrát velkou roli při rozhodování, zda navštívit či nenavštívit podnik, zejména kvalita nabízených služeb, personál. Velmi důležitá je také reklama a prestiž podniku. To je možné zajistit např. pestrou, přehlednou reklamou v určitém okolí podniku, v místních periodikách nebo v regionálních rozhlasových či televizních médiích.
Dodavatelé:
Je nutné zjistit, v jaké šířce a hloubce sortimentu jsou jednotliví dodavatelé schopni dodat zboží, jaké platební a dodací podmínky nabízejí. Nesmí se brát v potaz pouze cena služeb. Pan Novák by měl pečlivě vybrat své dodavatele, protože od dodavatelů se odvíjí pozdější kvalita činnosti podniku.
<< Home