Friday, August 01, 2008

PROBLÉM PRAVDĚPODOBNÁ NOVÝ MYŠLENKOVÝ
PŘÍČINA NÁVYK
AKNÉ Odmítání sebe sama. Nechuť sám k sobě.
Jsem Božím ztělesněním života. Mám se ráda a beru se taková jaká jsem právě teď.
BOLESTI HLAVY Nedůvěra k vlastnímu já. Sebekritika. Strach. Mám se ráda a jsem se sebou spokojená. Na vše co dělám, se dívám láskyplnýma očima. Jsem v bezpečí.
CELULITIDA Skrývaná zlost a touha po vlastním potrestání. Odpouštím ostatním. Odpouštím sama sobě. Jsem volná a mohu milovat a užívat si života.
DEPRESE Zlost, kterou pokládám za neoprávněnou. Beznaděj. Povznáším se nad strachy a omezení ostatních lidí. Vytvářím svůj vlastní život.
CHODIDLA Představují naše porozumění-nás samých, života a ostatních lidí. Mé porozumění je čisté a chci se postupně měnit. Jsem v bezpečí.
CHODIDLA - POTÍŽE Strach z budoucnosti a ustrnutí na místě. Lehce a s radostí postupuji v životě kupředu.
KŘEČE Napětí. Strach. Lpění na někom nebo něčem. Uvolňuji se a nechávám odejít všechny nepříjemné věci. Jsem v bezpečí.
KVASINKOVÉ INFEKCE Potlačování vlastních potřeb. Odmítnutí podporovat sám sebe. Nyní chci podporovat sám sebe všemi radostnými a laskavými způsoby.
LEVÁ STRANA TĚLA Představuje chápavost, vnímavost, ženskou energii, ženu a matku. Má ženská energie je krásně vyvážená.
MENSTRUAČNÍ POTÍŽE Odmítání vlastního ženství. Pocit viny, strach. Přesvědčení, že genitálie jsou hříšné nebo nečisté. Plně přijímám svou ženskou sílu a považuji všechny své tělesné pochody za normální a přirozené. Mám se ráda a jsem se sebou spokojená.
MIGRÉNA Znechucení z manipulace ze strany ostatních. Sexuální obavy. (Obvykle může být odstraněna masturbací). Přizpůsobuji se běhu svého života a nechávám život, aby mně lehce a příjemně zajistil vše, co potřebuji. Život je pro mě.